Olemme koonneet tälle sivulle vinkkejä toimivan osaston suunnitteluun ja toteutukseen kävijä- ja näytteilleasettajapalautteen perusteella.
Lähetä yrityksen lyhyt esittely ja kuvaus osaston tarjonnasta (mitä voi maistaa, ostaa ja tehdä) viimeistään 7.4. mennessä.
Osaston esittely tällä lomakkeella.
- Muistathan ottaa mukaan sähköjohdot osaston sisäisille sähkölaitteille!
- Muistathan jakaa HCF/JSK osastoinfon omalle henkilökunnalle!
- Ensiapupaketti
- Jätesäkit ja muu jätteidenkeräys omalle osastolle
- Astia mahdollisille jätevesille
Tapahtumassa on aiempina vuosina toiminut hyvin konsepti, jossa kävijät saavat maistella kaikkia/joitakin tuotteita ilmaiseksi ja sen jälkeen tehdä ostopäätöksen
Kilpailuissa hyvin pärjänneille tuotteille on paljon kysyntää. Varmistattehan näiden tuotteiden runsaan saatavuuden tapahtuman aikana
Varmistakaa, että teillä on riittävästi tuotteita tarjolla koko tapahtuman ajan. HUOM! Sunnuntaina 27.4. klo. 14 tulee tapahtumaan vielä kokonainen sessiollinen kävijöitä
Jäätelön osalta on toivottu useamman maun maisteluannoksia, joilta kävijät voisivat maistaa useaa tuotetta yhdellä kertaa
Jäätelöä tarjoavien näytteilleasettajien on tärkeää pitää varalla tarpeeksi kuppeja ja lusikoita, jotta kaikilla asiakkailla on mahdollisuus nauttia tuotteista mukavasti.
Suosittelemme toteuttamaan joitakin tapahtumatarjouksia tai useamman tuotteen bundleja. Nämä kiinnostavat kävijöitä ja houkuttelevat ostamaan tuotteita kotiin.
Jäätelön osalta on toivottu pienempiä ja halvempia annoksia kokonaisten jäätelöannosten ohelle. Esim. 1€ hintaiset jäätelöt ja suklaat voivat houkutella enemmän asiakkaita osastollenne.
Kannustamme levittämään tapahtumaviikonlopun tarjouksia myös yrityksen verkkokaupan puolelle. Tämä laajentaa tarjousten näkyvyyttä ja houkuttelee asiakkaita, jotka eivät pääse paikan päälle, mutta haluavat silti hyödyntää erikoistarjouksia.
Kävijäpalautteessamme on toivottu selkeää ja näkyvää osastoviestintää siitä, mitä osastolla voi maistaa, ostaa ja tehdä. Pyydämmekin teitä ilmoittamaan tiedon osastonne tarjonnasta meille 7.4. mennessä tällä lomakkeella.
Maistatuksen ja myymisen lisäksi osallistava toiminta, kuten arvonnat ja pelit, ovat aiempina vuosina toimineet hyvin osastoilla
Osastolle voi tuoda tuotteiden lisäksi myös muuta brändimateriaalia- ja somistetta brändin mieleenpainuvuuden takaamiseksi
Kannattaa kiinnittää huomiota siihen, että yrityksen nimi ja toimiala käy selvästi ilmi.
Lisäksi haluamme muistuttaa, että tapahtumaan on mahdollista buukata valmiita osastopaketteja, jotka helpottavat osallistumistanne ja varmistavat osaston toimivuuden. Kannattaa hyödyntää tämä mahdollisuus jos teillä ei esimerkiksi ole valmista osastokonseptia. Lisätietoja productions@carnivals.fi