Vinkkejä osaston suunnitteluun
Tapahtuma-info, aukioloajat ja yhteystiedot

Vinkkejä osaston suunnitteluun

Olemme koonneet tälle sivulle vinkkejä toimivan osaston suunnitteluun ja toteutukseen kävijä- ja näytteilleasettajapalautteen perusteella.

Tuotevalikoima ja osaston varustelu

  • Tapahtumassa on aiempina vuosina toiminut hyvin konsepti, jossa kävijät saavat maistella kaikkia/joitakin tuotteita ilmaiseksi ja sen jälkeen tehdä ostopäätöksen
  • Kilpailuissa hyvin pärjänneille tuotteille on paljon kysyntää. Varmistattehan näiden tuotteiden runsaan saatavuuden tapahtuman aikana 
  • Varmistakaa, että teillä on riittävästi tuotteita tarjolla koko tapahtuman ajan. HUOM! Sunnuntaina 27.4. klo. 14 tulee tapahtumaan vielä kokonainen sessiollinen kävijöitä
  • Jäätelön osalta on toivottu useamman maun maisteluannoksia, joilta kävijät voisivat maistaa useaa tuotetta yhdellä kertaa
  • Jäätelöä tarjoavien näytteilleasettajien on tärkeää pitää varalla tarpeeksi kuppeja ja lusikoita, jotta kaikilla asiakkailla on mahdollisuus nauttia tuotteista mukavasti.

Hinnoittelu

  • Suosittelemme toteuttamaan joitakin tapahtumatarjouksia tai useamman tuotteen bundleja. Nämä kiinnostavat kävijöitä ja houkuttelevat ostamaan tuotteita kotiin.
  • Jäätelön osalta on toivottu pienempiä ja halvempia annoksia kokonaisten jäätelöannosten ohelle. Esim. 1€ hintaiset jäätelöt ja suklaat voivat houkutella enemmän asiakkaita osastollenne.
  • Kannustamme levittämään tapahtumaviikonlopun tarjouksia myös yrityksen verkkokaupan puolelle. Tämä laajentaa tarjousten näkyvyyttä ja houkuttelee asiakkaita, jotka eivät pääse paikan päälle, mutta haluavat silti hyödyntää erikoistarjouksia.

Houkutteleva osasto

  • Kävijäpalautteessamme on toivottu selkeää ja näkyvää osastoviestintää siitä, mitä osastolla voi maistaa, ostaa ja tehdä. Pyydämmekin teitä ilmoittamaan tiedon osastonne tarjonnasta meille  
  • Maistatuksen ja myymisen lisäksi osallistava toiminta, kuten arvonnat ja pelit, ovat aiempina vuosina toimineet hyvin osastoilla
  • Osastolle voi tuoda tuotteiden lisäksi myös muuta brändimateriaalia- ja somistetta brändin mieleenpainuvuuden takaamiseksi
  • Kannattaa kiinnittää huomiota siihen, että yrityksen nimi ja toimiala käy selvästi ilmi.

Valmiit osastopaketit

  • Lisäksi haluamme muistuttaa, että tapahtumaan on mahdollista buukata valmiita osastopaketteja, jotka helpottavat osallistumistanne ja varmistavat osaston toimivuuden. Kannattaa hyödyntää tämä mahdollisuus jos teillä ei esimerkiksi ole valmista osastokonseptia. Lisätietoja productions@carnivals.fi.
Carnivals.fi lisätietonapin tunnus
Carnivals.fi lisätietonapin tunnus
Carnivals.fi lisätietonapin tunnus
Valmiit osastopaketit
Carnivals.fi lisätietonapin tunnus
Carnivals.fi lisätietonapin tunnus
Carnivals.fi lisätietonapin tunnus
Carnivals.fi lisätietonapin tunnus
Carnivals.fi lisätietonapin tunnus
Carnivals.fi lisätietonapin tunnus
Carnivals.fi lisätietonapin tunnus
Yleinen tapahtumainfo

EN

FI

Herkullisempaa palvelua evästeillä
Käytämme palveluissamme evästeitä, joiden avulla palvelumme toimivat toivotulla tavalla ovat sinulle houkuttelevampia.

Voit antaa suostumuksesi painamalla "Hyväksy". Voit myös muuttaa valintojasi myöhemmin "Evästeasetukset"-linkin kautta.
Tietosuojaseloste