Osastovaraukset

Haluatko yrityksellesi oman osaston vuoden 2025 tapahtumaan?Jätä yhteydenottopyyntö!

Helsinki Coffee Festival ja Jäätelö- ja suklaakarnevaalit järjestetään 25.-27.4.2025. Lähetä sähköpostiosoitteesi, niin otamme sinuun yhteyttä osastovarauksen merkeissä.

Kiitos!
Hups! Jokin meni vikaan osoitteesi lähettämisessä.

TÄRKEIMMÄT SYYT OSALLISTUA


UUSIA ASIAKASKUNTIA

Samaan aikaan järjestettävät Helsinki Coffee Festival ja Jäätelö- ja Suklaakarnevaali tukevat toistensa teemoja ja tarjoavat ainutlaatuisen mahdollisuuden tavoittaa uusia asiakkaita. Kävijät pääsevät kokemaan elämyksellisiä hetkiä, ja yrityksille tämä on tehokas tapa kasvattaa näkyvyyttä sekä löytää uusia kohderyhmiä.


NÄKYVYYTTÄ JA MUISTETTAVUUTTA

Tapahtuma tarjoaa yrityksille mahdollisuuden jäädä positiivisesti mieleen tunnelmallisessa ja elämyksellisessä ympäristössä. Vastaavaa kokemusta ei tule vastaan. Panostamme vahvasti viihtyvyyteen ja laadukkaaseen toteutukseen, jotta kävijät saavat unohtumattomia hetkiä tuotteiden ja palveluiden parissa.


MEDIANÄKYVYYS

Tapahtumasta uutisoi vuosittain tunnetut mediat, kuten MTV, Yle, Helsingin Sanomat ja Ilta-Sanomat, ja somevaikuttajien jakama sisältö tavoittaa laajasti yleisöjä. Medianäkyvyys kasvattaa osallistuvien yrityksien tunnettuutta ja tarjoaa mahdollisuuden erottua. Vuosittaiset kilpailut, joissa palkitaan vuoden parhaat kahvit, teet, kombuchat, jäätelöt ja suklaat, tuovat lisää huomiota sekä kotimaisissa että kansainvälisissä medioissa.


VERKOSTOITUMISMAHDOLLISUUKSIA

Perjantain ammattilaispäivä kokoaa yhteen alan asiantuntijat ja yritykset. Tämä on loistava tilaisuus luoda uusia kontakteja ja vahvistaa yhteistyötä muiden toimijoiden kanssa.

AFTERMOVIE 2024

TAVOITA OIKEA KOHDERYHMÄSI


Haluatko tavoittaa makuelämyksistä ja laadukkaista tapahtumista kiinnostuneen, urbaanin kohderyhmän? Helsinki Coffee Festival ja Jäätelö- ja suklaakarnevaali tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden tuoda brändisi esille juuri oikeille ihmisille.

Festivaalikävijämme arvostavat korkealaatuisia tuotteita ja kokemuksia. Vuoden 2024 kävijäkyselyn mukaan:

Suurin osa kävijöistä on
- Helsingistä: 41 %
-
Espoosta ja Vantaalta saapuvien osuus on kasvanut: Espoo 15 % ja Vantaa 12,0 %
-
Yli 30 % kävijöistä tuli pk-seudun ulkopuolelta
- Festivaali houkuttelee pääasiassa urbaania väestöä


Tapahtuman ilme ja tunnelma luovat unohtumattomia asiakaskokemuksia

Osallistumalla tapahtumaan saat tilaisuuden luoda unohtumattomia asiakaskokemuksia, joista syntyy vahvoja tunnesiteitä ja makumuistoja. Nämä muistot ohjaavat myös myöhemmin ostopäätöksiä tehdessä.

Tapahtuma tarjoaa yrityksille mahdollisuuden tavoittaa juuri oikean kohderyhmän elämyksellisessä ympäristössä. Kävijöitämme kiinnostaa erityisesti elämykset, laadukkaat maut ja rento tunnelma.


Kävijöiden tyytyväisyys tapahtumaan on noussut vuosien mittaan, tapahtuma on onnistunut siis vastaamaan kävijöiden odotuksiin paremmin.

Kävijät saavat tietoa tapahtumasta pääasiassa:
- 27 % oli käynyt aiemmin
- Suosittelut ystäviltä ja tutuilta: 19 %
-
Facebook (11 %) ja Instagram (11 %) ovat tärkeitä kanavia.

Tämä kertoo, että suositukset ja sosiaalinen media ovat keskeisiä kävijöiden tavoittamisessa.

- Kohderyhmä: Urbaani, hyvin toimeentuleva nuori aikuinen, joka arvostaa elämyksiä ja laadukkaita makuja.
- Osallistumissyyt: Ajankohtaiset ilmiöt, kahvin ja herkkujen maistelu ja tapahtuman rento tunnelma.
- Tyytyväisyys: Selvästi kasvava tyytyväisyys tapahtumaan.
- Tavoittaminen: Sosiaalinen media (Facebook ja Instagram) sekä tuttavien suositukset.

EN

FI

Herkullisempaa palvelua evästeillä
Käytämme palveluissamme evästeitä, joiden avulla palvelumme toimivat toivotulla tavalla ovat sinulle houkuttelevampia.

Voit antaa suostumuksesi painamalla "Hyväksy". Voit myös muuttaa valintojasi myöhemmin "Evästeasetukset"-linkin kautta.
Tietosuojaseloste